2012/06/02

Złote Gody


Jutro wybieramy się na wielką uroczystość.
Zostaliśmy zaproszeni na Złote Gody.
Uwierzycie, że można tyle lat przetrwać w małżeństwie?
Ja tam wierzę.
Przecież mamy zaproszenie to chyba żywy dowód jest, prawda?
Złote Gody są oczywiście w rodzinie ze strony Wysokiego. Nie, że w mojej się nie zdarzyły, czy też nie zdarzą. Zdarzyły się i będą znowu ale moja rodzina mieszka koszmarnie daleko, a poza tym mnie nikt nie zaprasza ze względu na moją matkę - po prostu mało kto ją kocha.
Wracając do Złotych Godów to namyślałam się długo jaki prezent dać na taką ważną rocznicę, szczególnie, że ludzie są już wiekowi, wszystko mają (w sensie, że dom, meble, dywany, tv, wszelkie potrzebne sprzęty, ręczniki itp obrusy) a będzie gości cała masa więc łatwo prezent zdublować.
Czyli musi to być coś niebanalnego, ale prostego (w obsłudze) i przydatnego, niedostępnego w normalnym sklepie czyli najlepiej rękodzieło albo coś produkowanego wyłącznie na zamówienie.
I wymyśliłam.
Jako, że pracuję w branży, o której parę osób czytających bloga już coś wie to powiem wam bez żadnej tajemnicy, że zleciłam naszym chłopakom wykonanie zegara z marmuru i granitu:






Marmur włoski, granit z Indii - żeby nie było, że najtańszą chińszczyznę wybrałam.
Projekt zegara jest mój. Wkłady i wskazówki kupuje się osobno.


9 komentarzy:

  1. Bedzie pasowal do kazdego wnetrza .Mysle, ze to doskonaly prezent.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny. Moi rodzice obchodzili złote gody kilka lat temu i rodzice mojego męża też , a my dopiero niecałe 30, ale kto wie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. siedzimy z moim w kuchni, pijemy kawę i ja przeglądam blogowisko, obczailiśmy ten zegarek i Skarb westchnął "my się chyba tego nie doczekamy ZG, ale może Figa nam na nagrobek walnie takie cudo marmurowo-granitowe..." ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, Ola macie ode mnie zegar na nowa chate !

      Usuń
  4. Ach, jak pięknie! Dosłownie nie wiem , co napisać. I gody, i prezent, i podejście do tego ( Twoje, oczywiście)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo oryginalny... super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O K R O P N E;
    TOZ TO ALUZJA PRZYPOMINAJACA NAGROBEK; A ZEGAR ODMIERZA OBDAROWANYM ILE POZOSTALO DO ICH KONCA. ZALOSNE !!!!

    OdpowiedzUsuń