2017/02/23

To wszystko przez roztargnienie !

Ojejejujej !

No więc to prześliczne koreańskie dziecko mieszka w tym samym mieście co ja.
Zauważyłam go już kiedyś na moim dworcu ale myślałam, że może dojeżdża z innego miasta i tu ma przesiadkę. Ale nie.
Dzisiaj się dokładnie dowiedziałam, że mieszka tu ale w zupełnie innej dzielnicy...
Zawołał mnie na peronie i jechaliśmy razem a ja z wrażenia siedziałam jak trusia, a wysiadając zapomniałam parasola.
Jak pech to pech. Równowaga w życiu i w przyrodzie musi być. Nie ma tyle dobrego na raz. Piękny widok jest, to rozum głupieje, hehehe... No położyłam moją malutką parasolkę na grzejniku w pociągu i jak ją tam kładłam to jeszcze myślałam: "pamiętaj o niej!" Ale zapomniałam bo gadaliśmy, a ja się gapiłam i myślałam jak zwykle: "jaki ładny chłopiec"
Lało i wiało jak cholera kiedy wysiedliśmy więc do klasy szliśmy razem pod jego parasolem i zaśmiewaliśmy się oboje z mojego pecha.

Oni wszyscy, ci z Korei są niesłychanie mili i uprzejmi. Bardzo radośni, energiczni, serdeczni, to są przeuroczy ludzie i bardzo ich wszystkich lubię, dziewczyny i chłopców. Z każdym można porozmawiać, do każdego się przysiąść a oni witają cię najszerszym i najszczerszym z uśmiechów jaki możesz sobie wyobrazić. Do tego są tak uradowani jakby ich nie mogło spotkać większe szczęście niż twoje towarzystwo.
Acha, z jednym wyjątkiem, jakim jest Chiwan, który był żołnierzem. On jedyny jest dość powściągliwy i niewiele się uśmiecha "twarzą" (oczami tak), ale jest też bardzo zdyscyplinowany i świetnie się uczy, chociaż trzeba go pytać o zdanie, bo on nie śmie drugiej osobie zwrócić uwagę, że popełniła gdzieś błąd.
Co o nim wiem? Że strzelał...ale nie miałam odwagi zapytać czy do ludzi...Wolę nie wiedzieć, w końcu siedzi ze mną na środowych zajęciach. Niedawno na lekcji, gdzie mieliśmy pytanie w stylu: - na jakie tematy najchętniej rozmawiasz ? To Chiwan napisał, że o wojnie.


Na pewno napiszę znowu o tym ładnym chłopaku, bo on jest tancerzem, a ja jeszcze nie wiem co tańczy, czy tańce nowoczesne, klasyczne, czy cholera wie co, jakieś Gangnam Style pewnie ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz