2017/06/14

Klasa średnia inteligentnie ;)

Przeglądam jakiś odmóżdżający artykuł na łonecie, gdy wydarza się wtem i panW zadaje z pozoru proste pytanie:

- Wiesz czym się łucznik zajmuje ?

Patrze na niego jak na idiotę. Kurwa, jak można nie wiedzieć czym się zajmuje łucznik ??? No jak ??? Wyhodowałam na mymłonie własnym debila. Kiedy to się stało, że zdurniał całkowicie ? I dlaczego ja tego wcześniej nie zauważyłam ???

- No strzela - mówię - Z łuku, kuszy. To taki sport jest, łucznictwo się nazywa - Tłumaczę cierpliwie jak dziecku. Jprd.

- Ale ja się pytam o Łucznik ! - irytuje się panW. - O taką firmę Łucznik ! Wiesz czym się teraz zajmują ?

- Aaaa.... - urywam w pół wysokiego A, niebotycznie szczęśliwa, że jednak nie debil i skończony idiota, tylko oszczędny w słowach. Huk spadającej ulgi w postaci głazu z mojego serca słychać w promieniu 5 km.

- Mamy toster firmy Łucznik - uśmiecham się - A kiedyś produkowali maszyny do szycia. Może dalej się tym zajmują albo innym drobnym sprzętem AGD, a co ? - zainteresowałam się łaskawie, bo w sumie gówno mnie to obchodzi, toster działa, maszynę do szycia, starą bo starą ale sprawną też mam tej firmy i ogólnie jestem zadowolona ale na razie nie planuję zakupu żadnego sprzętu, bo właściwie wszystko co potrzebuję już mam, a NIE WIERZĘ żeby Łucznik zabrał się za produkcję samochodów.

- A bo produkują teraz KARABINY, ponoć bardzo dobre - triumfalnie informuje mnie panW.

Kurwa, to nie mógł normalnie, jak każdy facet, krótko zwięźle i treściwie, w jednym zdaniu od razu powiedzieć, tylko mnie tu prawie o zawał przyprawił ?

Właściwie to od karabinów do samochodów niedaleko, co ? 
Brawo Łucznik !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz